איך לשמור על תכשיטי האופנה שלך? - סי אונליין שופ

איך לשמור על תכשיטי האופנה שלך?

אוגוסט 22, 2023

איך לשמור על תכשיטי האופנה שלך?

אוהבות האופנה והסטייל יודעות כי המראה אינו מושלם ללא accessory עכשווי, אופנתי, שישלים את המראה. תכשיטי אופנה משתנים בקצב האופנה – צבעים, טקסטורות, אורכים, חומרים, צורות וכמובן על פי עונות השנה. על מנת לשמור על תכשיטי האופנה יש כמה כללי שימוש שכדאי להכיר.

התכשיטים קיימים למעשה משחר ההיסטוריה. בתקופות הקדומות, תכשיטים נוצרו מחומרים כמו עצמות, עץ וצדפים. עם השנים נעשה שימוש בחומרים יקרים כמו זהב, כסף, יהלומים ואבנים טובות. התכשיט הפכו לסמל מעמד, כוח ורכוש שעובר מדור לדור.

לאורך השנים עולם התכשיטים השתנה והתאים את עצמו לעולם המודרני. לצד מותגי העל כמו פראדה, לואי ויטון או ורסאצ'ה אשר מסמנים את הדרך, נולדו מותגים נוספים, המציגים תכשיטי אופנה, המאפשרים לכולם ליהנות מתכשיטים עכשוויים, איכותיים ובעיקר מהנים.

תכשיטי האופנה מתקיימים לצד תכשיטי הזהב, הכסף והיהלומים, אינם מחליפים אותם. הם מאפשרים לנו להתחדש בקצב מהיר יותר, להחליף, להתעדכן ולהשלים את המראה על פי האופי והצביון האישי שלנו. הם מתחדשים ומשתנים בקצב מהיר ומציגים צבעים, אורכים, חומרים וצורות מגוונים. קולקציות עונתיות משלימות את המראה ומתחברות לטרנדים עכשוויים.

כמו בכל תחומי האופנה, גם בעולם תכשיטי האופנה קיימים סוגים, רמות גימור, חומרים ואיכויות שונים, ייצור המוני אל מול ייצור בעבודת יד מוקפדת.

תכשיטי האופנה בעבודת יד, התחום בו מתמחה סי אונליין שופ, הוא תחום מתפתח וגדל בשנים האחרונות, אשר מציג שימוש בחומרים איכותיים, הקפדה על גימורים, לצד עיצוב ייחודי והתאמה לטרנדים עכשוויים. חומרי הגלם הם אינסופיים – שרשראות מצופות זהב או כסף, פנינים, עורות, סליקונים, קריסטלים איכותיים מבית סברובסקי ועוד ועוד...

אולם צריך לזכור, תכשיטי האופנה דורשים טיפול אחר מתכשיטי זהב או כסף, כדי ליהנות מהם לאורך זמן. הנה כמה טיפים  ופעולות חשובות שישמרו על תכשיטי האופנה שלך לאורך זמן:

 

  1. אין להרטיב תכשיטי אופנה

מאחר ותכשיטי אופנה עשויים ברוב המקרים ממתכות מצופים זהב או כסף, עורות ועוד, אין להרטיב את התכשיט ולהימנע כמה שאפשר ממגע עם מים. הסרה של התכשיט לפני שטיפת ידיים או מקלחת יעזרו לשמור על מראה התכשיט לאורך זמן. בכל מקרה, אין להיכנס עם התכשיטים לים או לבריכה (בדיוק כפי שלא תלכי לים עם נעלי העור האהובות עליך).

 

  1. יש להימנע ממגע עם בושם

מומלץ להימנע מהתזת בושם ישירות על התכשיט שלך בכדי לשמור על ברק הציפויים לאורך זמן. לבושם תכונות כימיות אשר עלולות להזיק לתכשיט.

 

  1. שמירת התכשיטים במקום יבש

המנעו משמירת התכשיטים בחדר האמבטיה. מומלץ לשמור את התכשיט בקופסא איתה הגיע או להשקיע בקופסת תכשיטים קטנה ולשמור אותה בחדר השינה במקום קריר ויבש.

 

  1. ניקוי במטלית ייעודית

שרשראות המצופות זהב או כסף מומלץ לנקות במטלית יבשה, כזו המתאימה לניקוי כלי כסף אחת לכמה זמן על מנת לשמור על הברק והיופי של התכשיט.

אם אתם מרגישים כי התכשיט שלכם אינו נראה כבעבר, זה כנראה הזמן להתחדש בתכשיט

 

 

 




השאר הערה

הערות יאושרו לפני פרסומן


כמו כן בהמגזין

מחפש תכשיט לבת הזוג? תן לנו לעזור לך!
מחפש תכשיט לבת הזוג? תן לנו לעזור לך!

יוני 21, 2020

אם אתה רוצה לקנות תכשיט לבת הזוג אבל אין לך מושג איפה להתחיל, הגעת למקום הנכון. מדריך לבחירת תכשיט.

המשך לקרוא

תכשיטי אופנה בעבודת יד: איכות, עיצוב, מראה וסטייל
תכשיטי אופנה בעבודת יד: איכות, עיצוב, מראה וסטייל

אפריל 05, 2020

סטודיו סי אונליין מייצר תכשיטים עם  אהבה גדולה ליצירה ותשוקה אין סופית לאופנה, היוצרת יחד את השרשראות, הצמידים, העגילים והטבעות שלנו

המשך לקרוא

טבעות חותם לנשים? טרנד חדש נולד
טבעות חותם לנשים? טרנד חדש נולד

ינואר 26, 2020

במשך שנים "טבעות חותם" היו סמל סטטוס לעושר ומעמד ונענדו על ידי גברים במועדוני חברים, משפחות מלוכה ואריסטוקרטים. בשנים האחרונות אנו עדים לקאמבק של טבעות החותם למרכז הבמה, בסגנונות שונים, לגברים ולנשים כאחד

המשך לקרוא