תכשיטי אופנה בעבודת יד: איכות, עיצוב, מראה וסטייל - סי אונליין שופ

תכשיטי אופנה בעבודת יד: איכות, עיצוב, מראה וסטייל

אפריל 05, 2020

תכשיטי אופנה בעבודת יד: איכות, עיצוב, מראה וסטייל

המראה שלך יכול להיות מושלם אם תוסיפי לו תכשיט אופנתי המדגיש את המראה והסטייל הייחודיים רק לך. תכשיטי אופנה בעבודת יד תופסים את קדמת הבמה ומאפשרים לנשים כמו גם לגברים לייצר מראה אופנתי מבלי להתפשר על האיכות

 יש משהו נוסטלגי, מוכר, גולמי, בעבודות היד. הן שייכות לעולם “הישן" בו אנשי המקצוע למדו, התנסו והתמקצעו שנים רבות ביצירת המוצרים. סנדלרים, תופרים, נגרים ועוד ייצרו לנו מוצרים איכותיים, ייחודיים, אשר ליוו אותנו שנים רבות. המהפכה תעשייתית דחקה לפינה את מלאכת עבודת היד והביאה עימה את בשורת מוצרי הצריכה הזולים, הנגישים שאפשרו להמונים לצרוך מוצרים שהיו מחוץ להישגם רגע קודם לכן.

 דפוסי הצריכה השתנו גם הם וכשמוצר או בגד מתכלים או יוצאים מכלל שימוש, אנחנו בוחרים להחליפו בחדש ולא לתקנו. לעיתים המהפכה שכולנו נהנים ממנה גובה מחיר באיכות ובייחודיות. אך הבשורה היא שפריטים בעבודת יד חוזרים לקדמת הבמה! אנחנו כאנשים חוזרים להתרגש מעבודות של אמנים ומעצבים שיחד עם מגוון החומרים הקיימים מאפשרים לקבל מוצרים יצירתיים שלא ניתן לעמוד בפניהם.

עולם התכשיטים לא נשאר מאחור, וחוזר גם הוא למקורות. אנו עדים לעוד ועוד מעצבי תכשיטים אשר מעצבים את התכשיטים שלהם ומייצרים אותם בסטודיו, בעבודת יד קפדנית. מעצב משקיע מחשבה, כישרון, זמן, ויותר מכל – אהבה ואכפתיות אשר יוצרים ביחד תכשיט ייחודי, one of a kind, אבל תמיד מעורר השראה.

לפרוץ גבולות

דוגמא לסטודיו כזה, הוא סטודיו סי אונליין שופ, אשר מייצר באהבה שרשראות, הצמידים, העגילים והטבעות האופנתיים, מחומרים איכותיים וייחודיים, עם הקפדה מרבית על איכות.

 שלך, יחיד ומיוחד

בימים אלה, יתרון של רכישת תכשיטי אופנה בתוצרת מקומית מקבל משמעות חדשה ועמוקה עוד יותר. מעבר לאספקה מהירה תוך כמה ימים מרגע ההזמנה, רכישה מסטודיו מקומי מבטיחה שירות אישי, אחריות על המוצר והתאמת מידה וגודל במידת הצורך.  ויותר מהכל - רכישת תכשיט מתוצרת מקומית תומך בכלכלה הישראלי ומבטיח את המשך הפעילות של העסקים המקומיים.

 

 




השאר הערה

הערות יאושרו לפני פרסומן


כמו כן בהמגזין

איך לשמור על תכשיטי האופנה שלך?
איך לשמור על תכשיטי האופנה שלך?

אוגוסט 22, 2023

אוהבות האופנה והסטייל יודעות כי המראה אינו מושלם ללא accessory עכשווי, אופנתי, שישלים את המראה. תכשיטי אופנה משתנים בקצב האופנה – צבעים, טקסטורות, אורכים, חומרים, צורות וכמובן על פי עונות השנה. על מנת לשמור על תכשיטי האופנה יש כמה כללי שימוש שכדאי להכיר.

המשך לקרוא

מחפש תכשיט לבת הזוג? תן לנו לעזור לך!
מחפש תכשיט לבת הזוג? תן לנו לעזור לך!

יוני 21, 2020

אם אתה רוצה לקנות תכשיט לבת הזוג אבל אין לך מושג איפה להתחיל, הגעת למקום הנכון. מדריך לבחירת תכשיט.

המשך לקרוא

טבעות חותם לנשים? טרנד חדש נולד
טבעות חותם לנשים? טרנד חדש נולד

ינואר 26, 2020

במשך שנים "טבעות חותם" היו סמל סטטוס לעושר ומעמד ונענדו על ידי גברים במועדוני חברים, משפחות מלוכה ואריסטוקרטים. בשנים האחרונות אנו עדים לקאמבק של טבעות החותם למרכז הבמה, בסגנונות שונים, לגברים ולנשים כאחד

המשך לקרוא