טבעות חותם לנשים? טרנד חדש נולד - סי אונליין שופ

טבעות חותם לנשים? טרנד חדש נולד

ינואר 26, 2020

טבעות חותם לנשים? טרנד חדש נולד

במשך שנים "טבעות חותם" היו סמל סטטוס לעושר ומעמד ונענדו על ידי גברים במועדוני חברים, משפחות מלוכה ואריסטוקרטים. בשנים האחרונות אנו עדים לקאמבק של טבעות החותם למרכז הבמה, בסגנונות שונים, לגברים ולנשים כאחד.

אבל בואו נתחיל מההתחלה, מהי טבעת חותם?

טבעת חותם היא טבעת מתכת (כסף או זהב) יצוקה, עליה משולבים אבנים / אותיות וכו'. במקור טבעת החותם שימשה ל"חתימת" מכתבים בשעווה בדוגמא ייחודית, בדר"כ הסמל המשפחתי של שולח המכתב. אי לכך, טבעת חותם היא בדרך כלל טבעת דומיננטית אשר ניתנת לענידה על כל אחת מהאצבעות.

 

טבעות חותם עכשוויות

כיום, טבעות החותם מגיעות בצורות, גדלים ועיצובים שונים, אשר מעבירים את הסגנון הייחודי של העונד. טבעות חותם יכולות לכלול את האות הראשונה של שם המשפחה, או כל עיצוב ייחודי אחר. המגוון רחב.

ניתן לענוד יותר מטבעת חותם אחת, או לבחור לענוד על אצבעות שונות, זרת, אצבע אמצעית או רביעית. כך שניתן לבחור על איזו אצבע לענוד את הטבעת לפי טעמכם האישי.

 

טבעות חותם לנשים

אחד הטרנדים החמים בימים אלה הן טבעות חותם לנשים. ניתן אף לזהות טרנד של טבעות אירוסין בצורת טבעת חותם, עם יהלום גדול במרכזה. טבעות חותם לנשים יהיו עדינות יותר, אולם עדיין ישמרו על העיצוב המקובל לטבעת חותם.

טבעות החותם של סי אונליין

סדרת הטבעות החדשה של סי אונליין, עוצבו בהשראת טבעות החותם הקלאסיות. הטבעות עשויות מכסף 925 טהור, משובצות אבני סברובסקי בעיצובים שונים, בעבודת יד. כל טבעת היא ייחודית למראה אופנתי בעל נוכחות ואמירה.

את חלק מן העיצובים ניתן להשיג בציפוי זהב 24 קאראט 2 מיקרון.

 

❤כל שנותר לך הוא לבחור את טבעת החותם מתאימה לך ואנחנו נדאג לכל השאר.️

לקולקציית הטבעות שלנו הקליקו




השאר הערה

הערות יאושרו לפני פרסומן


כמו כן בהמגזין

איך לשמור על תכשיטי האופנה שלך?
איך לשמור על תכשיטי האופנה שלך?

אוגוסט 22, 2023

אוהבות האופנה והסטייל יודעות כי המראה אינו מושלם ללא accessory עכשווי, אופנתי, שישלים את המראה. תכשיטי אופנה משתנים בקצב האופנה – צבעים, טקסטורות, אורכים, חומרים, צורות וכמובן על פי עונות השנה. על מנת לשמור על תכשיטי האופנה יש כמה כללי שימוש שכדאי להכיר.

המשך לקרוא

מחפש תכשיט לבת הזוג? תן לנו לעזור לך!
מחפש תכשיט לבת הזוג? תן לנו לעזור לך!

יוני 21, 2020

אם אתה רוצה לקנות תכשיט לבת הזוג אבל אין לך מושג איפה להתחיל, הגעת למקום הנכון. מדריך לבחירת תכשיט.

המשך לקרוא

תכשיטי אופנה בעבודת יד: איכות, עיצוב, מראה וסטייל
תכשיטי אופנה בעבודת יד: איכות, עיצוב, מראה וסטייל

אפריל 05, 2020

סטודיו סי אונליין מייצר תכשיטים עם  אהבה גדולה ליצירה ותשוקה אין סופית לאופנה, היוצרת יחד את השרשראות, הצמידים, העגילים והטבעות שלנו

המשך לקרוא