מחפש תכשיט לבת הזוג? תן לנו לעזור לך! - סי אונליין שופ

מחפש תכשיט לבת הזוג? תן לנו לעזור לך!

יוני 21, 2020

מחפש תכשיט לבת הזוג? תן לנו לעזור לך!

אם אתה רוצה לקנות תכשיט לבת הזוג אבל אין לך מושג איפה להתחיל, הגעת למקום הנכון. מדריך לבחירת תכשיט.

היופי בבחירת תכשיט, הוא שלא משנה מה, ברור שהשתדלת והשקעת מחשבה במתנה. אין כמו תכשיט להעביר לבת הזוג את המסר שהיא עוררה את סקרנותך ודמיונך ושאתה מקדיש לה זמן ותשומת לב. אבל בכדי להצליח ממש עם מתנה כזו, בתוך השפע והעושר של הטעמים והסגנונות,  צריך לקלוע לטעם שלה, ולהתאים את התכשיט לסוג מערכת היחסים שיש לכם.

הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות הוא להקשיב לרמזים. כאשר היא קוראת מגזין או עושה שופינג אונליין, מדברת עם חברות או פשוט אומרת לך מה היא רוצה – אתה צריך ל"תייק" בראש את הרמזים הללו. כמו כן מומלץ להסתכל על סוג וסגנון התכשיטים שיש לה היום – הם יעזרו לך מאוד לבחור לה תכשיט חדש.

הנה כמה שאלות שכדאי לך לשאול את עצמך לפני שאתה עובר לתהליך בחירת התכשיט:

אילו תכשיטים יש לה בעיקר?

טבעות

שרשראות

צמידים

עגילים

סטים של תכשיטים?

איזה סגנון היא אוהבת?

עדין או גדול

טרנדי, בוהמייני, יהלומים או קלאסי

זהב או כסף (אם היא לובשת בעיקר תכשיטי כסף, מן הסתם היא תעדיף לקבל תכשיט כסף, ולהיפך)

וינטג' או מודרני?

שאלות נוספות שיכולות לעזור לך לזהות איזה סגנון תכשיט לחפש, הן:

איזה סוג בגדים היא לובשת? מחויט או טרנדי, שמרני או נועז?

איזה צבעים היא לובשת בדרך כלל?

האם היא אוהבת הכול בגדול, או דווקא מינימליסטי?

אחרי שביצעת חשיבה על כל הנושאים האלה, ייתכן שכבר יהיה לך מושג די ברור איזה תכשיט לחפש עבורה.

נושא חשוב נוסף בבחירת תכשיט לבת הזוג הוא סוג מערכת היחסים שיש לכם:

האם מערכת היחסים חדשה?

אם אתה ובת הזוג שלך ביחד זמן קצר, לא תרצה להביא תכשיט שהוא יקר או גדול מידי – שכן זה עלול להעביר מסר מחייב מדי, מהר מדי.

באותה נשימה, אל נשכח שהיא בת הזוג שלך, וזה כנראה יום ההולדת שלה, או שאתה סתם רוצה לפנק אותה. מכאן, שצריך לחפש תכשיט שמעביר את המסר: "את חשובה לי". במקרה כזה שרשרת יכולה להיות מתנה נפלאה על מנת לתת לה להבין שאכפת לך ממנה.

מתחיל להתאהב בה? זה הזמן לקחת צעד קדימה

מערכת היחסים שלכם מתחזקת וברור כי היא רצינית והולכת בכיוון של זוגיות רעננה ומבטיחה. זה הזמן להשקיע קצת יותר ולמצוא תכשיט שילווה אותה זמן רב. ניתן למצוא צמיד עם מסר מעצים כמו צמיד “live your dream”, שיעביר את המסר שאתה תומך ואוהב אותה. או תכשיט שמשלב אלמנט של לב, כי אין כמו לב להעביר את המסר: "אני אוהב".

מערכת יחסים ארוכה? היה מוכן לרגעים מיוחדים בחיים

יום שנה? יום נישואין? יום הולדת מתקרב? אתה חייב להעניק לה מתנה משמעותית. שרשרת או צמיד המשלבים פנינים אופנתיות יכולים לעשות את העבודה. כמו כן ניתן לשלב צמיד עם עגיל תואם להשלמת המראה, ובכך להפוך את המתנה למשמעותית עוד יותר.

ולסיום, גברים רבים מתלבטים אם לקנות לבת הזוג טבעת. ובכן, טבעת היא בד"כ מתנה החובקת בתוכה הבטחה, מחויבות והבנה כי מערכת היחסים היא רצינית וארוכת טווח. אם אתה מרגיש שאתם כבר שם – טבעת תהיה מתנה משמעותית שאי אפשר לטעות בה. קח בחשבון כי תצטרך לעשות עבודת בילוש על מנת לדעת את מידת הטבעת שיש להזמין עבורה (מומלץ לקחת טבעת שהיא עונדת כיום ולמדוד אותה). פה, ב­סי סמדר אליאסף, תמצא מדריך למידת הטבעת הנכונה.

 

אז שיהיה בהצלחה ומזל טוב,

 

ואם אתה עדיין מרגיש ממש מבולבל, אתה תמיד מוזמן ליצור איתנו קשר בטלפון או ווטסאפ ב-03-6445623, ואנחנו נשמח לעזור לך לבחור את התכשיט המתאים ביותר עבורה.

בינתיים אתה מוזמן להיכנס לאתר שלנו ולבחור את המתנה המושלמת

אתר סי אונליין 

 

סי אונליין שופ 

 




השאר הערה

הערות יאושרו לפני פרסומן


כמו כן בהמגזין

איך לשמור על תכשיטי האופנה שלך?
איך לשמור על תכשיטי האופנה שלך?

אוגוסט 22, 2023

אוהבות האופנה והסטייל יודעות כי המראה אינו מושלם ללא accessory עכשווי, אופנתי, שישלים את המראה. תכשיטי אופנה משתנים בקצב האופנה – צבעים, טקסטורות, אורכים, חומרים, צורות וכמובן על פי עונות השנה. על מנת לשמור על תכשיטי האופנה יש כמה כללי שימוש שכדאי להכיר.

המשך לקרוא

תכשיטי אופנה בעבודת יד: איכות, עיצוב, מראה וסטייל
תכשיטי אופנה בעבודת יד: איכות, עיצוב, מראה וסטייל

אפריל 05, 2020

סטודיו סי אונליין מייצר תכשיטים עם  אהבה גדולה ליצירה ותשוקה אין סופית לאופנה, היוצרת יחד את השרשראות, הצמידים, העגילים והטבעות שלנו

המשך לקרוא

טבעות חותם לנשים? טרנד חדש נולד
טבעות חותם לנשים? טרנד חדש נולד

ינואר 26, 2020

במשך שנים "טבעות חותם" היו סמל סטטוס לעושר ומעמד ונענדו על ידי גברים במועדוני חברים, משפחות מלוכה ואריסטוקרטים. בשנים האחרונות אנו עדים לקאמבק של טבעות החותם למרכז הבמה, בסגנונות שונים, לגברים ולנשים כאחד

המשך לקרוא