צבעוניות חורף - סי אונליין שופ

צבעוניות חורף

ינואר 14, 2019

צבעוניות חורף

צבעוניות חורפית שעושה את  ההבדל
איך יצאת הבוקר מהבית? תני לנו לנחש, מכנסיים שחורים, חולצה אפורה או צבע ניטרלי אחר, נעליים שחורות תואמות.. הרבה פעמים אנחנו בורחות לצבעוניות המונוכרומטית, שאין ספק שמאוד מחמיאה לנו, אבל מה עם קצת צבע?
דרך נפלאה להוסיף צבע למראה שלנו, וכך באופן מיידי גם המון סטייל, היא באמצעות אקססוריז. צעיף, נעליים ותכשיטים יקפיצו את המראה, יוסיפו סטייל ויתנו לך להרגיש נפלא. 
הקוקלציה החדשה של סי-סמדר נוצרה בדיוק עבור מטרה זו. להוסיף קצת ניצוץ וצבע למראה המוקפד שלך. באמצעות השרשראות והצמידים החדשים שלנו, תוכלי לחדש ולגוון את המראה ולהוציא את המירב מהמלתחה שלך.
צמיד Eye Candy אולטרה סגול
צמיד אולטרה סגול  Eye Candy
צמיד עשוי עור איכותי ורך עליו משולבים אבני קריסטל סברובסקי אפורות משובצות על בתי אבל עם ציפו זהב ורוד. מומלץ לשלב כמה צמידים יחד למראה אופנתי.



השאר הערה

הערות יאושרו לפני פרסומן


כמו כן בהמגזין

איך לשמור על תכשיטי האופנה שלך?
איך לשמור על תכשיטי האופנה שלך?

אוגוסט 22, 2023

אוהבות האופנה והסטייל יודעות כי המראה אינו מושלם ללא accessory עכשווי, אופנתי, שישלים את המראה. תכשיטי אופנה משתנים בקצב האופנה – צבעים, טקסטורות, אורכים, חומרים, צורות וכמובן על פי עונות השנה. על מנת לשמור על תכשיטי האופנה יש כמה כללי שימוש שכדאי להכיר.

המשך לקרוא

מחפש תכשיט לבת הזוג? תן לנו לעזור לך!
מחפש תכשיט לבת הזוג? תן לנו לעזור לך!

יוני 21, 2020

אם אתה רוצה לקנות תכשיט לבת הזוג אבל אין לך מושג איפה להתחיל, הגעת למקום הנכון. מדריך לבחירת תכשיט.

המשך לקרוא

תכשיטי אופנה בעבודת יד: איכות, עיצוב, מראה וסטייל
תכשיטי אופנה בעבודת יד: איכות, עיצוב, מראה וסטייל

אפריל 05, 2020

סטודיו סי אונליין מייצר תכשיטים עם  אהבה גדולה ליצירה ותשוקה אין סופית לאופנה, היוצרת יחד את השרשראות, הצמידים, העגילים והטבעות שלנו

המשך לקרוא